Als ik veel torrentjes tegelijkertijd download, krijg ik een BSOD in tcpip.sys?

(Windows met altijd automatische updates.)
Is daar een oplossing voor - anders dan:
-Linux gebruiken
-Minder tegelijkertijd downloaden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
raar dat je een een blue screen of death krijgt welke aplicatie gebruik je en wat zijn je connection settings?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Utorrent. Connection settings:
Alle vinkjes aan, behalve randomize port.
Proxy server:
None.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok zie link in onderstaand antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Advies van MS kost iets van $100 per vraag... Mooi niet.

Antwoorden (2)

in de onderstaande link vind je het probleem ook dit was alleen na aanleiding van sp2.

tips van forum:
-je via de windows cd het tcpip.sys bestandje weer vervangen.
-http://xp-antispy.org/?lang=en&option=com_content&task=view&id=24&Itemid=55 de tool gebruiken.

eigen tips:
-ethernet driver opnieuw installeren.
-de tcp /ip settings in de eigenschappen van de netwerk connectie (lan) terug naar default zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je upload misschien terug schroeven ?

sneller internet nemen ?
capthavoc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, dat 1e is natuurlijk geen goede oplossing. Maar dat 2e op zich wel - want als iets sneller binnen is, is er weer minder kans op overflow omdat je dat je dan gemiddeld minder DL's tegelijkertijd hebt.