Op de button "wachtwoord vergeten" drukken en de aanwijzingen opvolgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je een nieuw wachtwoord aanmaken heel jammer of het oude verwijderen en nieuw aanmaken

Toegevoegd na 1 minuut:
heel jammer dat het niet anders kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hiervoor kunt U het volgende programma gebruiken. Houd er rekening mee dat Uw virusscanner / Firewall dit programma mogelijk als een "hackers-tool" beschouwd. Die zult U dan tijdelijk moeten uitzetten óf moeten toevoegen als iets waarvoor U toestemming geeft,dat het gebruikt mag ,worden. VERGEET DEZE LATER NIET WEER AAN TE ZETTEN !

Op de afbeelding kunt U zien op welke wijze de wachtwoorden van diverse browsers gelezen kunnen worden:

http://www.nirsoft.net/utils/web_browser_password.html

TIP: Click op de afbeelding om het te vergroten. Op deze website zijn nog meer van dergelijke tools te vinden,mocht het hier niet mee lukken.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik vergat er de link bij te geven,om het in het Nederlands te gebruiken:

http://www.nirsoft.net/utils/trans/webbrowserpassview_dutch.zip