Heb legale versie Vista,maar krijg opeens n melding bij opstarten 'build 6000, geen legitieme versie'. Veilige modus doet t ook niet..

De juiste Vista productiecode invoeren werkt ook niet, krijg ik ook een foutmelding en online kan ik ook niet... Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een aantal oplossingen :

U kunt Windows Vista ook installeren door een installatie zonder code uit te voeren. Hiertoe gaat u als volgt te werk:

1. Laat tijdens de installatie van Windows Vista het vak Productcode leeg en klik op Volgende.
2. Klik op Nee wanneer het volgende bericht verschijnt:
U hebt geen productcode opgegeven. Wilt u dit alsnog doen?
3. Schakel het selectievakje Ik heb de editie van Windows geselecteerd die ik heb aangeschaft in dat overeenkomt met de versie van Windows Vista die u wilt installeren en klik op Volgende.
4. Voer de resterende stappen uit om Windows Vista te installeren.
5. Nadat Windows Vista is geïnstalleerd, installeert u Windows Vista SP1 door Windows Update te starten.
6. Nadat Windows Vista SP1 is geïnstalleerd, voert u de productcode in wanneer u wordt gevraagd Windows Vista te activeren.

Bron : http://support.microsoft.com/kb/947190/nl
Hier staan meerdere opties.

Mocht dit niet werken kun je op deze pagina : http://support.microsoft.com/contactus/?ws=support?LN=nl kiezen uit 4 opties om in contact te komen met microsoft, zoals chatten, bellen , twitter of Email en kunnen ze je gelijk helpen om het op te lossen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

7loader gebruiken