hoe kun je je drivers updaten, gratis en zonder gevaren?

ik moet me drivers eerdaags updaten,, maar elke client die ik aanklik eist een betaling,
hoe kan ik dit gratis doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19.2K

Het beste antwoord

onderstaande link is nog de enige die het gratis doet
er is wel een vertraging t.o.v de betaal versie maar uiteindelijk lukt het
en geen account of email invullen enzo handig
capthavoc
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3kb/s
wel erg sloom,,,

Andere antwoorden (6)

Het beste kun je naar de website van de leverancier/fabrikant gaan. Daar zit vaak een menukeuze Support, waar je drivers kunt zoeken en downloaden. En daar hoef je niet voor te betalen. Bovendien mag je er vanuit gaan dat die sites de juiste drivers leveren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar de site van je leverancier van je product. ( dus bijv. met een ATI videokaart ga je naar de site van ATI.) hier staan de juiste drivers. en dit is gewoon gratis en zonder gevaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Installeer Secunia PSI! Zie meer info in de link.
Die houd alles voor je bij en ook de gevaren!

Toegevoegd na 34 seconden:
die programma weet ook waar alles vandaan te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt dit GRATIS doen met zogeheten "open-source" software. Virusvrij,malware-vrij,dus wat wil een mens nog meer ? Hieronder staat dé software:

http://www.devicedoctor.com/device-doctor-download.php

Laat nadat U dit programma hebt gedownload/geïnstalleerd eens uitvoerig zoeken en U zult zien,hoe simpel het kán !

Groet van Zoekertje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor het updaten van je software kun je het beste Secunia gebruiken. Dat is gratis en controleert elke week automatisch of er updates zijn. Voor het zoeken van driverupdates voor je computer (USB-drivers, systeemapparaten, grafische kaart etc.) kun je gratis het programma DriverMax installeren. Ook het updaten is gratis (maximaal 2 updates per dag) maar kost wel wat tijd en energie: alleen bij de betaalde versie gaat het snel en simpel. Als je eenmaal door hebt hoe het werkt, is het een fluitje van een cent. Op YouTube staan verschillende instructievideo's. Je vindt het programma hier:
http://www.innovative-sol.com/drivermax/

Succes!
Pieter2011
13 jaar geleden
Gebruik dit programma, snel en eenvoudig: Driver Booster
http://www.iobit.com/nl/driver-booster.php