Dat kan via je startmenu, dan ga je naar bureau-accessoir es en dan naar systeemherstel. Maar pas op wat je doet als er geen verstand van hebt, je kan de computer namelijk ook verknallen. Vraag er iemand bij die er verstand van heeft

Toegevoegd na 49 seconden:
Sorry, ik wil niet de indruk wekken dat jij er geen verstand van hebt maar toch oppassen
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is wel alleen zo, indien je de pc zo ingesteld hebt, dat hij hersteldata aanmaakt.
MissBiggie
13 jaar geleden
Ja Inkie, daar heb je ook gelijk in
MissBiggie
13 jaar geleden
Nee hoor, met alle systemen

Andere antwoorden (2)

Als je rechtsonder dubbelklikt op de tijd, kun je de datum intstellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In windows 7 of Vista type je gewoon ''systeemherstel'' in bij het zoekvak.

Kies dan ''Deze computer naar een eerdere toestand herstellen.'' Start systeemherstel. Let erop dat je het juiste herstelpunt selecteerd (kijk naar de datum: ''Was alles op deze datum nog goed? Of is dit niet te lang terug?'')

Laat de computer zijn werk doen!