Naar een taxi lopen en op driehoekje drukken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
netzoals je in alle auto's gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ingedrukt houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drie hoekje toets dat groenen balkje boven op je controler
als je maar naast een auto staat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt, dat de taxi je ergens naartoe brengt.

Dan moet ik je teleur stellen, dat kan alleen vanaf GTA4.

Een taxi stelen/instappen kun je gewoon het zelfde doen als bij alle andere auto's.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie: vanaf GTA4, is niet correct. Het kan alleen in GTA 4 (+ uitbreidingen).

Toegevoegd na 4 uur:
Mocht je met GTA liberty city, GTA 4 bedoelen, dan moet je driehoekje ingedrukt houden als je bij een taxi staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou de toets waarmee je normaal een auto steelt langer in. Dus bijvoorbeeld ''F'' inhouden in de buurt van een taxi.
Je kunt de rit ook doorspoelen met spatie (of enter of 'F')
Dat kost meer geld, maar dat kun je wel weer terugstelen als je er bent.