Hoe komt het als ik mijn muziek afspeel op hyves, dat mijn computer dan afsluit? Ik krijg als melding dat het besturingsprogramma niet meer werkt!!

Het besturings programma word wel weer hersteld.... maar hoelang nog. Heeft iemand daar ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit kan door verschillenden problemen komen. Ik zal met dit antwoord u zo goed mogelijk proberen in te lichten waarom en hoezo.

Het kan zijn dat uw webbrowser een oude versie is die deze functie niet goed ondersteunt.

Het kan zijn dat uw computer niet genoeg geheugen heeft om en te internetten en dan ook nog is een continu stroom van data binnen te krijgen door middel van streamen.

Het besturingsprogramma loopt dus gewoon vast! Er is een kans dat de computer het weer kan laten werken maar dit kan erg lang duren, het besten is gewoon het programma af te sluiten en opnieuw beginnen.

Hoe lost u het op?
Zorg ervoor dat uw computer en webbrowser UP TO DATE is! Zorg ervoor dat u een normale computer heb in plaats van een oude computer of van die stomme merken zoals dell(Dit is mijn mening over dell en heeft niks ermee te maken dat ik beweer dat dell deze functie niet kan ondersteunen)

Probeer eens uw javaspeler te updaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb wel ervaring ermee ja, ligt er maar net aan wat voor OS je draait en wat je pc voor capaciteiten heeft.
Ik had orgineel Vista en ook nog een M.F. Delll pc..heeft nooit goed gewerkt..ram opwaarderen schreeuwden ze..ik gedaan, nog bale...toen kwam 7 uit en ging al aardig beter...10 x een win.7 verder mag ik (klop ut af) aardig mazzelen met deze 7...heb 2gb ram geheugen en gewoon simplele 1 core AMD processor 2,4Ghz= super simpel dus..ga us op jacht naar een `goed`besturingsprogamma van windows, ast kan een 7 gr. bb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou een nieuwe Browser downloaden of een nieuwere versie voor je oude browser.

Opera werkt goed met hyves.

http://www.opera.com/
http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
http://www.google.com/chrome
http://www.microsoft.com/netherlands/windows/internet-explorer/

Dit zijn de nieuwste versies van de populairste browsers.