Een nieuwe kopen/stelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit het raam gooien (heb ik altijd al eens willen doen).
Nee, opstarten in veilige modus. Of natuurlijk even naar een computerspecialist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De batterij er eens uithalen, een min wachten en er weer in stoppen en dan nog eens proberen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe ie helemaal niks meer, dan moet er een nieuwe harde schijf in. Anders kan je proberen op de starten met de recovery cd als je die hebt en anders proberen op te starten in de veilige modus (tijdens opstarten F5 of F8 ingedrukt houden).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker ook dag en nacht achter stroom gehad? Nieuwe accu kopen denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Batterij eruit halen, een paar seconden op de powerknop drukken en proberen met de stroomadapter op te starten. Lukt het nog wel om te posten? Alt + F10 ingedrukt houden en je kan hopelijk windows opnieuw installeren. Anders naar de winkel terug. Dynabyte geeft in ieder geval 3 jaar garantie, ook al staat er 12 maanden op je bon.

Toegevoegd na 3 minuten:
F8 is voor veilige modus of het herinstalleren van een Packard Bell of HP.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk op de aan knop '~'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stekker erin, de batterij is leeg!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De batterij even losmaken en weer vastmaken en weer gewoon opstarten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad een zonder batterij met alleen de stroomadapter proberen! (sommige batterijen maken kortsluiting als ze kapot zijn)