Ja, maar dit zit meestal niet in je bundel, dus betaal je 50ct per MB o.i.d.
Met de iPhone gaat dit vlot, dus kun je het beste de dataverbinding uitschakelen of enkel 3G.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja oké,maar ik was gisteren in Duitsland en kreeg daar de 3G niet aan de praat!! Heb je trouwens internet verbinding nodig om Whats app te gebruiken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had laatst 2€ per MB dus kijk uit :) je kan ook eventueel je iPhone unlocken en in het land waar je bent een simkaart met internet kopen. Gewoon een maand-sim. Dan heb je 1 maand onbeperkt internet en daarna vervalt ie. Ik dacht voor ongeveer 25€?
Ja het werkt wel maar het kost bakken met geld dus kan je het beter niet doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk werkt het, maar de kosten zijn natuurlijk wel hoger dan in NL, in de bron die er bij staat zit meer informatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar het kost veel meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het werkt zeker, dat merk je trouwens ook aan je telefoonrekening
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat werkt mits je "Data Roaming" aan hebt gezet op je iPhone. Als je op het Duitste telefoonnetwerk zit bel je niet meer via je eigen provider dus valt dit niet onder je bundel, maar onder extra kosten.

Bellen naar Nederland en lokaal is EUR 0,46 p/m
Gebeld worden EUR 0,18 p/m
SMS versturen EUR 0,13
Internet EUR 2,00 per MB
Prijzen zijn in incl. BTW.

Bron:
SMS die ik van T-Mobile ontvangen heb toen ik de grens van Nederland/Duitsland over ging.

Toegevoegd na 58 seconden:
Per land kunnen de prijzen verschillen.

Toegevoegd na 7 minuten:
En ja, je hebt internet nodig voor WhatsApp, maar dan is het misschien goedkoper om gewoon te SMS'en.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet al die leuke dingen maar fijn uit zodra je in de buurt van een grens komt, dat word een veel te duur geintje :)