Waar kan ik mijn tijdelijke bestanden terug vinden?

Mijn zusje heeft een Microsoft Office Word document via Hotmail op Internet Explorer geopend op een laptop met Windows 7. Ze heeft voor "Openen'' gekozen, inplaats van ''Opslaan''. Ze is toen met het document verder gegaan en heeft enige tijd later op ''Opslaan'' geklikt. Hij slaat hem dan dus op bij het tijdelijke bestand. Waar kan ik de tijdelijke bestanden vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15.8K

Antwoorden (2)

Je zou kunnen kijken in het mapje Onlangs Geopend. Dit zit vaak vast aan het menu Start. En zo niet, dan kies je Start, Computer, Zoeken en dan typ je Onlangs Geopend. Daar moet je bestandje bij staan dan.
Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De map die je moet hebben is een submap van "Content.IE5"en is goed verborgen (zelfs met het aanvinken van de "Verborgen bestanden en mappen weergeven" optie ga je deze map niet zien).

De makkelijkste weg is om een file manager, bijv. WinNC 5, te downloaden.

Je moet wel uitkijken wat je doet, want je kunt nu overal bij. Ook bij de mappen en bestanden die Microsoft (terecht of onterecht) verborgen voor je heeft gehouden

Ervan uitgaande dat je systeem op C:\ geïnstalleerd is, ga je naar: C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\

Hier zie je meerdere mappen met een letter en cijfercodering staan.
Je kunt nu (in de map Content.IE5) het best Ctrl + F indrukken (zoeken) en een gedeelte van de bestandsnaam tussen * zetten. Kies (bijv. *brief*.doc)

Het zoeken zou je ook al gelijk in de C: map kunnen doen (in het begin), maar dan gaat het vrij lang duren.

Ik hoop dat het je lukt om het bestand terug te vinden. Laat het anders nog even weten.

Succes!