Wat zijn de nadelen als je XP Repair Install gebruikt?

na het installeren van een nieuwe versie van SpySweeper zit XP in een boot cycle en blijft herstarten.
Om een lang verhaal kort te maken is 1 van de mogelijkheden dat ik XP opnieuw installeer over mijn bestaande heen.

Ik ben alleen bang dat ik data kwijtraak. Applicaties boeien niet die kan ik opnieuw installeren.
Heeft iemand hier weet van?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als het goed is moet alles bewaart blijven, helaas heb ik al een aantal keer meegemaakt dat dit niet naar behoren functioneerd.

Wat je zou kunnen doen is linux downloaden en op cd branden. Deze kunnen gebruik maken van een livecd functie. Je kunt dit dan opstarten en zo naar je bestanden browsen om ze zo op USB of een ander media te plaatsen.

Nog een mogelijkheid is om de hardeschijf in een andere pc te zetten, dan start je op van de Windows die de 2de pc al heeft, vervolgens kun je gewoon bij de bestanden op de andere schijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nadeel is dat je met een oude installatie komt te zitten met "plakkers". Zie het als een lekke fietsband, je kunt een fietsband plakken of een nieuwe fietsband erin zetten. Met de plakmethode kan het een tijd goed gaan, maar een nieuwe binnenband verdient de voorkeur.