Zit er in Windows 7 home premium ook een tekstverwerker?

We hebben een laptop met windows 7 maar kunnen geen tekstverwerker vinden, wie helpt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

In Windows 7 zit net als in de vorige versies de tekstverwerker Wordpad. Als je deze niet kunt vinden klik je op de Start knop en in het vak typ je Wordpad in.

Toegevoegd na 3 minuten:
De tekstverwerker MS Word wordt niet gratis geleverd, al zit deze soms wel op PC's en laptops geinstalleerd. Maar het hoort niet standaard bij Windows zelf.

Alternatieven voor Word zijn er gratis zoals OpenOffice en andere:

■ AbiWord
■ Lotus Symphony
■ Jarte
■ Zoho Writer
■ OpenOffice Writer
■ Google Docs
■ ThinkFree Write

(zie beschrijvingng in bijgaande artikel "gratis alternatieven voor MS Word)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Naast wordpad kun je ook kladblok of in het engels notepad gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is geen tektsverwerker. Je kunt er een tekstje intypen, maar niet opmaken. Met tekstverwerken wordt ook de opmaak bedoeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow oke.