Wat moet ik met deze melding? (zie uitleg)

Ik wil graag een paar dingen weg hebben op de PC uit het start menu. Als ik rechtermuisknop -> verwijderen doe, geeft hij de melding dat ik als ik hem verwijder, het gevolgen voor alle gebruikers zal hebben. Ik wil hem gewoon weg hebben, maar zonder enig risico. Zitten er risico's aan vast of kan ik hem toch gewoon verwijderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals de melding zegt, andere gebruikers zien dat dan ook niet meer in je start menu. Het is aan jou of je dat erg vindt of niet ;)

Andere risico's zijn er niet (behalve dat je misschien op een andere manier dat programma moet openen (aangezien je dat dan niet meer via het start menu kan doen omdat je het daar weggehaald hebt)).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh nee, dat vind ik totaal niet erg. Ik heb het programma al helemaal verwijderd maar het start menu & het pictogram zijn over gebleven. Bedankt! Dikke plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan is het al helemaal geen probleem om het daar ook nog te verwijderen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindelijk van dat programma af :D Beste antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje, snap die min niet...

Andere antwoorden (1)

Het maakt niks uit, alleen andere gebruikers op dezelfde pc zien het dan ook niet meer. En de meeste dingen kan je gewoon terugzetten door de juiste mappen er gewoon in te slepen, dus maak je geen zorgen.