Gebruik je wel eens de binders die bij een rol vuilniszakken zit en zo ja, waarvoor gebruik je ze?

Bij elke rol vuilniszakken zit er een strip met binders. Ik vraag mij af of er mensen zijn die deze binders gebruiken.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen
6.7K

Het beste antwoord

Ik gebruik ze ook voor kleinere zakjes, want voor die zakjes zijn de bijbehorende binders te klein. Verder behoor ik ook tot de club van: "wie heeft de meeste vuilniszakbinders" in de hoop ze ooit nuttig te kunnen gebruiken. Ook voor de tuin heb ik inmiddels een prettiger alternatief gevonden (een soort mini uitvoering van fietsband). Mijn verzameling vuilniszakbinders groeit dus gestaag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik gebruik ze nooit om de vuilniszakken mee dicht te maken, ik knoop de vuilniszakken liever dicht. Ik gebruik de binders wel ergens anders voor: ik strip ze van het plastic en gebruik ze om mijn lievelingsbloemen (Gerbera's) steun te geven, door de ijzerdraadjes vanaf de bloem om de steel te draaien. Zo blijven ze langer omhoog staan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is toch geen verkapt consumtenonderzoek door een vuilniszakkenfabrikant?
Gebruikte ze nooit, maar inmiddels koop ik alleen de zakken met zo'n "trekbandsluiting". Echt vele malen handiger, hadden ze veel eerder moeten uitvinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vraag aan Biertje: heeft Komo ook die trekbandsluiting?? Dat is inderdaad superhandig.Ik gebruik nl ook nooit die binders, maar bewaar ze altijd wel.
Ja, ik gebruik ze om boterhamzakjes te sluiten!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb altijd vuilzakken waar onderaan iedere
zak een plastic sliert hangt ,die je eraf trekt en daar de zak mee dichtbindt.
Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik ze zelden voor vuilnis- en /of boterham zakjes, maar bewaar ze altijd. Vaak komen ze goed van pas als ik een creatieve (tijdelijke) oplossing nodig heb voor het een of ander. Laatst heb er bijv nog een paar gebruikt om crêpe-papier poppetje de maken voor de verjaardag van mijn nichtje. Zonder de sluitstrips hadden die kleine poppetjes nooit blijven staan en zitten. En rond de surprise periode aan het eind van het jaar gaan ze meestal wel op...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die kleine pietluttige plastiek binders zijn echt verschrikkelijk onhandig en niet voor dit doel bestemd. Ik gebruik een kleefband die ik langs en dwars over elkaar plak. Als je dan je hand onder de kruisverbinding brengt kan je al gauw een soort handlus maken die voldoende sterk is om de zak te heffen.
Ofwel een koord kan ook wel handig zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jazeker gebruik ik ze! Als je de binders gebruikt kan je veel meer zooi in de zak kwijt vergeleken met bijvoorbeeld een knoop leggen. De zakken met een treksluiting gaan bij mij altijd kapot.
Aangezien er altijd een afgepaste hoeveelheid bindertjes bij de zakken zitten, zal ik ze niet voor andere toepassingen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik gebruik ze nooit voor mijn vuilniszakken,maar bewaar ze. soms moet ik een fotolijstje ophangen,waarvan het lusje kapot is. dan maak ik er eentje van zo'n vuilniszaksluiter. even ombuigen en plakbandje erop en voila je hebt een lusje .
simpel , maar het werkt wel. je moet natuurlijk geen loodzware lijst nemen!