Wat is de meest nutteloze aankoop die je ooit hebt gedaan?

Voor ons geldt: de Magic Bullet via Tell Sell.
(Ja, we schamen ons diep :-P.
Apparaat verdween binnen 2 weken naar de hoogste plank in een keukenkastje.)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen
2.1K

Het beste antwoord

Een 'zestienkwadraat' of BM, dit is een kleine zeilboot. De boot was gemaakt van merantie latten. Omdat deze waren uitgedroogd (boot een paar jaar op het droge) waren ze gekrompen. Bij het te waterlaten zonk het scheepje dan ook onmiddellijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Heel lang geleden: Een elektrisch mes.
Volgens mij belanden alle impulsaankopen van de huishoudbeurs en Tell Sell in een keukenkastje om stof te gaan verzamelen...
AWM
15 jaar geleden
bepaalde kledingstukken bij mij..maaruh wat is de Magic Bullet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hahaha nee dank je...'mike it's amazing'' dat soort shit zeker? ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wij hebben dat ding toch vaak gebruikt voor het maken van currypasta's. maar dat was inderdaad het enigste...
een pillendoosje met ingebouwd uurwerk zodat je het tijdstip kon instellen waarop je pillen moest slikken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zoiets koop je toch niet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja hoor, was te vinden bij de action voor 0,95
leek op dat moment een leuke gadget maar het instellen van het uurwerk was meer als naar de apotheek lopen voor nieuwe pillen.
aandelen van de vries robbe groep :P die waren ooit 70 cent en zijn nu ongeveer 5 cent waard. Het bedrijf is zo ongeveer failliet. Het was de 1e keer dat ik aandelen kocht...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toyota MR2... Hij roestte onder m'n achterwerk vandaan en er was veel dure technische ellende mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mn 32LG7000 van 700 euro.

Ik kijk er nooit naar...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
En het ergste is, dat ie nu alweer 200 euro minder kost....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, in een half jaar tijd...
En nu ik bedenk dat hij daar dus voor 1 euro per dag heeft staan te verstoffen.
Een broodbakmachine kopen.Brood niet te eten en een enorme energie verspiller.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kleding of schoenen die ik dan achteraf helemaal niet draag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen in 15 was kocht ik van de buurmane een roeiboot van 200 kilo, terwijl we helemaal niet in de buurt van water woonden...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De laatste tas in mijn collectie van 80 tassen (en waarschijnlijk ook de 69 tassen daarvoor, 10 moet toch genoeg zijn?).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mijn bananentrommeltje. als je lid werd van BNN kreeg je een trommel om je banaan mee te nemen, maar die past er vrijwel nooit in :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een fitnessapperaat, 1 week in de kamer en het stond gruwelijk in de weg. hij staat nu op zolder...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
rode, groene, gele, witte, zwarte, met blokhak, met naaldhak, puntige neus, bolle neus, er-tussen-in neus... Pumps zitten zelden lekker... Heb een kast vol (ook met andere schoenen die ik nooit draag) en draag meestal maar twee paar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een sinaasappelschil-unit. Bloedlink, je klieft er zo je vingers mee open. Gewoon met een mesje, dat gaat het beste!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind de SimCity serie van computerspellen gaaf. Toen ik zag dat er ook SimTown was heb ik het meteen gekocht zonder de kleine letters te lezen. SimTown bleek de kinderversie van SimCity te zijn. :(

Ik heb ook zo'n dure One for All touch afstandsbediening gekocht. Waardeloos, net niet handig en veel te duur (zoals alle universele afstandsbedieningen eigenlijk...)