Hoe kan je controleren of het lampje in de koelkast echt uit is?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

Hang er een video camera in en doe de koelkast deur dicht ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

deur net niet dicht doen, als je goed kijkt zie je door het kleine kiertje het licht uit gaan (tenminste bij onze koelkast is dat zo )
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alles er uit halen en er zelf in gaan zitten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het lampje na een tijdje op is weet je dus dat ie gebranden heeft. Een camera in de koelkast doen is een snellere oplossing. Je koelkast uit elkaar halen en kijken of alle benodigheden om je lampje te laten branden aanwezig zijn.