Op welke manieren kan je een kamer vinden in Eindhoven?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Antwoorden (5)

Bijvoorbeeld via www.kamernet.nl

Ook kan je op je school een briefje ophangen met de mededeling dat je op zoek bent naar een kamer, dat werkt ook vaak goed. Misschien is er ook in Eindhoven wel een studentenvereniging waar je terecht kan voor hulp bij het zoeken naar een kamer.

Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier nog een paar links:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijkavonden afgaan...

Inschrijven bij Vestide. www.vestide.nl

Lid worden van een dispuut met een eigen huis.

Direct wonen

Marktplaats afstruinen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een optie voor je die je kunt proberen, maar die wil ik alleen via PB geven. Ik kon je helaas geen bericht sturen via deze site, maar als je interesse hebt moet je maar ff een reactie sturen dan doen we het via mail.

Toegevoegd na 37 seconden:
Die optie is overigens van toepassing als je een zorg- of sociale studie doet via de fontys.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak een sandwichbord en loop daar een paar dagen mee door E'hoven.Wellicht levert dat wat op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hang bij supermarkten een advertentie op met de vraag of iemand een kamer voor je weet. Probeer dit ook bij school, vrienden/kennissen uit Eindhoven en marktplaats.