Hoe pak je piepschuimen balletjes in als je die wilt opsturen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.1K
AWM
14 jaar geleden
Deze flauwe vraag komt van de 'leuke' lijstjes die op internet circuleren. Zo kunnen we nog wel even doorgaan: ls Amerikanen met rijst gooien bij een bruiloft, gooien Aziaten dan met hotdogs?
Als de meeste ongelukken in huis gebeuren, waarom gaan we dan niet verhuizen?
Als de zwarte doos van een vliegtuig onverwoestbaar is, waarom is dan niet het hele vliegtuig zo gemaakt?
Als een schizofreen persoon met zelfmoord dreigt, kan hij dan wegens gijzeling veroordeeld worden?
Als een woord verkeerd gespeld in het woordenboek staat, komen we daar dan ooit achter?
Als het leven geen zin heeft, kan je er ook geen punt achter zetten.
Als het vandaag 0 graden is en morgen wordt het 2x zo koud, hoe koud wordt het dan morgen?
Als je een smurf wurgt, welke kleur krijgt hij dan?
Als je van zwemmen slank wordt, wat doen walvissen dan verkeerd?
Als konijnenpootjes geluk brengen, wat is er dan met dat konijn gebeurd?
Als maisolie van mais wordt gemaakt, hoe zit het dan met babyolie?
Als niets in een teflon pan plakt, hoe zit teflon dan vast aan de pan?
Als superlijm alles vast lijmt, waarom dan niet de binnenkant van de tube?
Had ik de film "Deja vu" niet al eens gezien?
Hebben blinde eskimos blindegeleide-sledehonden?
Hebben de werknemers bij Pickwick weleens koffiepauze?
Hoe heten de plastic uiteinden van je veters?
Hoe komt de bestuurder van de zoutstrooiwagen op z'n werk?
Hoe pak je piepschuim balletjes in als je ze wilt opsturen?
Hoe weet een thermoskan of dat een drank juist heet of koud moet blijven?
Hoe zorgt een winkelier die rekken verkoopt ervoor dat zijn winkel niet leeg lijkt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gelooft het vast niet maar dit was was serieus bedoelt...
AWM
14 jaar geleden
Ja, maak dat de kat wijs ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@antwoordman: je hoeft de vraag niet meteen te bestempelen als 'flauw' hoor, mischien zijn er wel mensen die de vraag wel leuk vinden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geloof je congoleo, ik kan je zelfs het bewijs leveren dat ik dit binnenkort zelf ook moet doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O ja, en dan wilde ik het ook proberen om vacuum te sealen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
N.a.v. PB: Het gaat om piepschuimballetjes met een geurtje die je kunt gebruiken als vulling voor geurpomanders en linnenzakjes voor in je kast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt hem door!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zat al te peinzen over die piepschuimen ballen die ik vroeger volstak met pailletten... spelden ook. Ik heb nog steeds een mooi regenboog pailletten ei hangen... Mijn grote draken paillettenbol heb ik helaas verkocht... Was mooi, met het licht er glinsterend op. Daar waren die bollen in alle maten heel geschikt voor!

Het beste antwoord

Als je een vacuumsealer hebt dan zou ik het daarmee proberen. Het zal waarschijnlijk wel eerst alle kanten opvliegen omdat het plastic ook heel statisch is, of juist de bolletjes statisch maakt, dat weet ik niet.

Maar als het eenmaal is dichtgeseald dan kan het ook geen kant meer op en heb je ook nog eens een platter en hanteerbaarder pakketje.

Toegevoegd na 4 minuten:
Denk ik... zie mijn reactie op de vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou er van die kleine piepschuime krulletjes bij doen. Dan beschadig je ze niet zo gauw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou... in een zakje en dat zakje gaat in een doosje.
Zo doe ik het al jaren....

Je kunt ze ook in een piepschuim doosje doen, of in een kartonnen, glazen, plastic of houten doosje.
Heb nog wel 100 opties....
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gewoon in een krant of keukenpapier wikkelen en dan in een doosje doen
14 jaar geleden
In bubbeltjesplastic doen en dan in een doosje vastzetten met krantenpapier(proppen).

Toegevoegd na 53 seconden:
Vastzetten zodat het niet kan schuiven. Proppen maken zodat de ruimte tussen balletjes en doos kleiner is.