Waar kan ik een site vinden om zelf de tuin te ontwerpen?

Het liefst in het nederlands en een beetje handig in gebruik.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (5)

Zie link hieronder.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De meeste programma's kosten geld, er zijn echter ook enkele gratis programma's hiervoor.
De BBC heeft hier ook een pagina met onderandere een 3D ontwerp programma:
http://www.bbc.co.uk/gardening/design/virtualgarden_index.shtml

Hiernaast kun je ook googlen naar termen als:
(free) Garden Design Software

Succes!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met je vraag ben je een zeer belangrijk onderdeel van tuinontwerpen vergeten. Er is geen site die voor jou een tuin kan ontwerpen , alleen maar hulpmiddelen. Het ontwerpen moet je zelf doen, passend bij jou karakter, jou idee,jou behoefte en jou verwachting van een tuin. Je kan een site toch ook niet laten beslissen wat voor een auto jij wil. die site weet toch niets van jou? Als je al je wensen vezameld heb weet je in ieder geval wat je wil, maar ook daarna zijn er nog wel 1000 oplossingen en moet nog steeds jij zelf kiezen. Een computer kan heel veel, maar is niet creatief hij kan je hooguit ideeën laten zien, maar ook dan moet jij nog steeds kiezen.