Wat kan ik doen met mijn overschot van plastic Albert Heijn tassen?

Mijn keukenkast puilt ondertussen uit met tientallen plastic tassen, waarvan de meeste van de AH. Wat kan ik doen met deze overschot van plastic tassen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen
13K

Het beste antwoord

Als je in de buurt bij jou ergens een boer of fruitteler hebt die aan huis verkoopt is die er hartstikke blij mee
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Inleveren bij een afvaldienst van de gemeente. Bij het onderdeel plastic dan kunnen ze er nieuwe tassen van maken of andere dingen die bestaan uit plastic.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeievraag? U neemt ze immers zelf mee. GA naar AH en neem voortaan gewoon uw eigen tas mee. Als ie versleten is, behoeft ú zich wellicht geen zorgen te maken!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ze ook als vuilniszak gebruiken. Ophangen; vullen; weggooien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In sommige AH's staat een ronde bol waarin je je overtollige plastic tassen kunt stoppen. Andere mensen kunnen die dan weer hergebruiken voor hun boodschappen. Heeft jouw supermarkt niet zoiets, vraag de manager dan om zo'n bol (of doos etc.) neer te zetten. Hergebruik moet gestimuleerd worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar de plastic hero!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik ze zelf soms, bij overschot, om bepaalde stinkende zaken in te verpakken alvorens ik ze weggooi (botjes van kippenpootjes etc.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De basisschool in je buurt is er blij mee.