Hoe krijg ik de lucht van verbrande broodjes uit mijn magnetron ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.9K

Het beste antwoord

Kommetje water met azijn of citroensap erin zetten en dan de magnetron 2 minuutjes aanzetten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
stelde: 1 minuut geleden
antwoord: 1 seconden geleden. Kijk GV is weer sneller :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of een appeltaart bakken dan ruikt die ook weer lekker :)

Andere antwoorden (3)

Met Oust! Of Muscle! Of een sopje! Of door er frieten in te zetten en een nacht te laten staan, maar dan ben je net zo ver van huis denkik
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ontgeuren van de magnetron doe je als volgt. Zet er 1 glas water in met het sap van 1 citroen, 3 kruidnagels, en dan vijf minuten op volle kracht. Weg luchtjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een takje rozemarijn even laten meebakken als de broodjes bijna klaar zijn ook geschikt om nare geurtjes uit huis te krijgen