Is 171m3 per week aan gas verstoken veel en wat kost dat eigenlijk, die 171m3 bedoel ik?

Huis van 800m3 ongeveer.

Toegevoegd na 30 minuten:
Zelfde fout als bij mijn vraag over elektra.

VERBRUIK PER MAAND.

eXcUseS

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (4)

+/- 100,- Euro
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jouw gas en electriciteit vetrbruik is niet normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gasverbruik hangt wel heel erg af van de tijd van het jaar, de verschillen tussen verbruik in zomer en winter zijn erg groot.
Dat schommelt bij de verschillende leveranciers rond de 0,35 per m3, dus dan wordt het zo'n 60 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt mij vrij veel, ik heb in 2008 721 m3 in een heel jaar verbruikt voor een eengezinswoning met 2 verdiepingen