Dat staat in de sloopvergunning zelf. Als je hem al hebt: gewoon nalezen.

Heb je hem nog niet: vraag het aan de instantie (gemeente?) die de sloopvergunning afgeeft.

Reken op een termijn van zes maanden tot twee jaar waarbinnen je met de werkzaamheden moet zijn begonnen.

Sommige gemeentes stellen ook eisen aan de maximale duur van de werkzaamheden. Dit om de last voor de omgeving te beperken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een conflict met de gemeente, zij zijn heel vaag in hun antwoord op mijn vraag over de duur van de sloopvergunning.
Ik heb wel een afschrift van de sloopvergunning daarin staat echter geen einddatum (Afgifte op 10 augustus 2006)
Is de duur van 6 maand tot 2 jaar ergens wettelijk geregeld? Dickblom@technonet.nl

Andere antwoorden (1)

Meestal moet je binnen een periode van 2 jaar na verstekken van sloopvergunning beginnen met de sloopwerkzaamheden..