waar koop ik groen gaas om mijn tuin af te zetten?

Ik ben op zoek naar doorschijnend groen gaas, geen metaal, maar geweven doek, ongeveer 2 meter hoog. Niet te koop bij Gamma en Overvecht, waar kan ik het wel vinden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die vraag heb ik enige tijd ook gesteld en geen goed antwoord gekregen. Schijnt hier en daar wel te koop maar moeilijk te vinden. Je hebt het in licht en donkergroen. En die donkergroenen is het mooiste, en die heb ik tot op heden nog nergens gevonden. Hij is er wel want in Breugel heb ik het in iemand z'n tuin gezien. Ik ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
intratuin ?

Het beste antwoord

Kijk eens op onderstaande link(s). Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de goede doe-het-zelfzaak en goede tuincentra kan je deze producten zeker vinden.
Ivana
14 jaar geleden
en anders bij een steigerbouwer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mamamarian,

Kijk eens bij de Boerenbond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad bij een goede tuinbouwzaak voor de kwekers dus bv. boerenbond of agrifirm