dat ligt aan het soort certificaat, sommige van die certificaten bevatten alleen een sleutelnummer en die zijn overal na te maken,andere zijn alleeen bij de slotenfabrikant te bestellen,en weer andere kun je alleeen daar bij laten maken waar de sleutelmaker een vergunnig van de fabrikant heeft,gewoon proberen ,soms kan het dus ook zonder certificaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rubia
14 jaar geleden
Ben naar Mister Minit geweest en hij moest een kopietje hebben van het certificaat en dan zou het 6 weken duren eer ie de sleutel had want dat gaat via de slotenfabrikant. Vroeger heb ik eens een sleutel laten bijmaken van het werk bij een andere Mister Minit, die maakte daar helemaal geen probleem van .... het hangt soms blijkbaar af welke machines ze in huis hebben.

Andere antwoorden (3)

Ja hoor, als je het certificaat maar meebrengt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij niet, dit kan alleen bij de producent van het slot.

Toegevoegd na 1 minuut:
als je tenminste een sleutel bedoeld met van die putjes erin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken verschillende sleutelmakers die dat gewoon kunnen, als je het certificaat maar meeneemt.
Volgens Mister Minit zelf wel, ze noemen het 'gebrevetteerde veiligheidssleutels' (Vlaamse term voor 'sleutel met certificaat').