Kennelijk is dat niet hun business-model.

Ikea investeert in grote winkels, (veel) gratis parkeerplaatsen. Je ziet ook dat je in de winkel geleid wordt langs alle afdelingen, en doen veel aan impuls-aanbiedingen.

Ze hebben een restaurant, etc. Een webwinkel zal mogelijk hun businessmodel verstoren. Aan de andere kant: wat niet is kan nog komen. Reken er maar op dat ze dit soort overwegingen doen hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hebben ze wel maar niet in Nederland. In veel andere landen kan het dus wel. In principe was het hier niet 'nodig' omdat we allemaal relatief dicht bij een Ikea wonen.

Ik weet wel zeker dat het ooit gaat komen maar in Nederland hoeven ze dus niet zo hard te lopen tot nu toe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij omdat je bij een bezoek aan de winkel sneller verleid wordt tot aankoop van allerlei andere zaken en dus meer koopt dan online..

Het is niet voor niets dat je het hele doolhof door moet voordat je bij de kassa bent.