Welk merk jeans is de hippe jeans onder de jonge lui van deze tijd?

In mij tijd was het de levi's 501, je weet wel die met rode labeltje dat altijd in zicht gedragen moest worden en bij de afgekeurde broeken er altijd afgeknipt was.........

Maar wat is nu DE jeans van deze tijd? Ik ga vandaag met me oudste dochter shoppen (gezellige!!) maar wil niet als een fossiel over komen hahaha.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Is niet echt een beste merk, je moet kijken wat bij je figuur past
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik doel meer op het hipste merk van nu.......
Ritsuka
11 jaar geleden
Dat kan ik niet beantwoorden, ik haal mijn broeken meestal bij de C&A, Dyanne. 1 van de weinige merken die broeken in mijn pasvorm heeft. Ik neem aan dat je dochter zelf wel aangeeft wat ze leuk vind?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan nog steeds de 501 of is er nu een ander bepaald merk intrek. @ ritsuka....dat zal ze idd wel aangeven, maar ik wil ook van te voren ff kijken wat het financiële verhaal achter de broeken is...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meest popie broek is volgens mij van G star, maar daar betaal je dan ook de hoofdprijs voor. Voor die prijs heb ik broeken voor het hele gezin ;-)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja dat klopt, de 501 met het rode label in het zicht.
En nike air max eronder :-)
De meiden knipten bij ons de onderkant van de pijpen ook een stukje open, zodat ze een beetje wijd leken.

Het beste antwoord

Zelf vind ik Replay en Diesel erg modieus en prettig zitten. Ook levi's zijn nog steeds vet om te dragen. Zeker de standaard 501 model.

Overigens, als je nog oude vintage levi's broeken hebt(bijv: ''red stitch''), dan zou ik ze zeker niet weggooien of wegdoen. Die kunnen namelijk erg veel geld waard zijn voor de liefhebbers.

just a tip xD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Momenteel is g star erg populair
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
blue blood, g-star, denham, g-sus, diesel.. dat soort namen schieten mij te binnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dolce & Gabbana , Gucci, Dior, Prada.