Vroeger kreeg je bij jamin altijd toverballen, maar die hebben ze nu niet meer, weet iemand waar je die wel krijgt?

dat waren ballen waar je op kon likken en die van kleur en smaak veranderden, heeel lekker! maar ze zijn helaas nergens meer te koop, hoop echt dat iemand weet waar ze die nog verkopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Winkelen
5.7K

Antwoorden (5)

Hier zitten ze in elk geval in het assortiment (mag ook wel, met als winkelnaam Snoep- en Cadeauwinkel De Toverbal !): http://www.detoverbalspanbroek.nl/assortiment.html#Snoepassortiment/1 (zie onder de framboosjes).
Amadea
11 jaar geleden
Toverballen kan je bij het Kruidvat halen bij het schepsnoep.
Kan je zoveel pakken als je zelf wil.
Ik kwam er achter omdat ik kauwgomballen wilde hebben en thuis kwam ik erachter dat het toverballen waren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de snoepkraam op de markt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jamin roermond zowieso kruitvat trouwens ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Jamin verkopen ze die nog hoor (kom daar regelmatig :), in het schepsnoep. Volgens mij zelfs 2 maten (groot en klein). Op de webshop van Jamin vond ik ook iets van toverballen, maar die zijn niet in alle kleuren (rood/wit/blauw/oranje).