Is het elastiek van een katapult die je als zouvenir uit Zuid Europa meeneemt ook in Nederland te krijgen?

De katapult is zo'n souvenir ding, van hout en dan bewerkt met de plaats waar je was erop ed.

Het elastiek is wel apart, wij hebben er nu 2 en die hebben beide dit soort elastiek, het elastiek is niet plat of rond zoals je het hier vaak ziet maar "hol".

Een dunne tuinslang of een rietje maar dan van elastiek.

Het is heel flexibel en behoorlijk sterk elastiek. helaas heeft bij een het elastiek het toch begeven dus ik vraag me af of het hier ergens te koop is los.

11 jaar geleden
in: Winkelen
1.6K

Antwoorden (1)

Wat jij bedoelt is volgens mij Theratube oa op ebay te koop in verschillende kleuren, de rode is goed bv voor een sterke katapult, de gele voor een middelmatige en de beige voor een lichte. Er staat meestal wel bij hoeveel trekkracht dat ze geven. Zie bron hieronder voor de link naar ebay...

Toegevoegd na 2 minuten:
hierbij een link naar echt een nederlandse site want je vroeg eigenlijk waar in nederland die te koop is.. http://www.krachtwinkel.nl/thera-band-tubing-7-5-m succes ermee!