waar kan ik in belgie ergens een balletjespistool kopen ????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol, ik kocht ze daar in een supermarkt :P lag gewoon naast de Lego en Barbie troep:P

Antwoorden (4)

Ga eens langs bij Bart Smit! Óók in Belgiė is Bart actief....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top 1 toys
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.dealextreme.com
Daar kun je ze halen komt het wel over de post...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze daar bestellen maar of je het krijg is het 2e. Ik bestelde een laser kwam niet ivm verbod.
Deze zijn bij diverse winkels te verkrijgen in belgie.
In antwerpen is er bijvoorbeeld
Langwapens
Deze zit aan de Lombardenvest 8

Maar weet wel waar je aan begint,
dergelijke artikelen mogen niet ingevoerd worden, laat staan dat je ze in bezit mag hebben in nederland.

Dit soort artikelen vallen namelijk onder de wet "wapens en munitie".
Bezit ervan wordt zwaar gestraft en beloont met een strafblad.

Zie ook;
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/wapens-en-munitie/welke-wapens-zijn-verboden

Als je deze materie doorgenomen hebt, moet je je zelf gaan afvragen of het je wel waard is.