kan je statiegeld flessen van C1000 ook bij de Alberth heijn inlever?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.5K

Antwoorden (4)

Ja, dat kan gewoon. Ik zie regelmatig flessen van C1000 op de flessenband staan. (ik werk bij Albert Heijn)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flessen van c1000 huismerk kun je niet inleveren bij Albert heijn, alleen merken die zowel bij c1000 als bij Albert Heijn te verkrijgen zijn. Je moet je voorstellen dat winkels geld uitgeven wanneer ze flessen innemen en dat ook terug willen krijgen als de flessen opgehaald worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, alleen zal AH het C1000 flessenbonnetje niet accepteren, en C1000 het AH bonnetje niet....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, heb ik ook wel eens gedaan