Waar kan ik Jelly Marbles kopen?

Ik zag op internet een filmpje van een soort harde bolletjes, die als je ze in het water doet, zich opvullen met het water, en glibberig en groot worden. Ze heten op het filmpje dat ik zag "Jelly Marbles". Het filmpje staat in de bronnen. Alleen het probleem is dat je ze op de site die in de beschrijving staat, alleen kan bestellen met een credit card. Die hebben wij dus niet. We kennen ook niet echt iemand die een credit card heeft. Ik zag bij dat filmpje, ernaast ook een filmpje staan dat "What are plant balls?" heet. Zou je dit misschien ook in een tuincentrum, of gewoon een andere winkel kunnen kopen? Dus niet perse op internet? Weet iemand misschien een andere naam voor deze glibberige bolletjes?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Het beste antwoord

Ik weet wat je bedoeld, weet niet hoe ze heten. Ik heb ze 2 jaar geleden gekocht in het plaatselijke tuincentrum.
Ze blijven heel lang mooi. Tenminste zolang ze niet uitdrogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Ik ga even een keertje bij een tuincentrum kijken of ze ze daar verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ondertussen bij een tuincentrum geweest, en ze hadden het! Dankjewel voor je tip :)