waar kan ik een nederland-chinees woordenboek kopen?

ik wil de chinese worden vertalen in het nederlands maar waar kan ik het kopen? (den haag)

ik heb al bij bol.com gekeken en daar hebben ze het niet

Toegevoegd na 17 uur:
het liefst met een bekend merk
of door een chinees geschreven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.4K

Antwoorden (4)

Kijk eens bij van Dale of bij rsb boekenhandel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het bij de V&D kopen zo niet dan kun je het ook bestellen (het kost wel wat omdat ze niet veel verkrijgbaar zijn)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk bij bol.com. Dan heb je deze snel in huis in ieder geval.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh je zei dat je al bij Bol.com gekeken hebt maar ik zie um wel staan, dus toch nog even kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij lijkt het dat je deze vraag, betreffende het vertalen van Chinese woorden naar het Nederlands, zou moeten voorleggen aan de Chinese ambassade.

Want kennelijk verkopen verreweg de meeste boekhandels in Nederland dit soort boeken niet..omdat er zo weinig vraag naar is.

En heel misschien kan die ambassade jou dat boek zelfs wel leveren..

Groet,

Ton