Verkopen ze in bataviastad Ralph lauren polo's? En welke winkels dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Winkelen
1.2K

Antwoorden (2)

ja die verkopen ze daar. De zaak heet ook "Polo Ralph Lauren" zie link

http://www.bataviastad.nl/nl/merken/polo-ralph-lauren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vraag kan ik je dan niet met zekerheid beantwoorden. Maar op de link staat als je op het kopje "kindermode" klikt, wel de naam ook van Ralph Lauren tussen het aanbod. Anders kijk je op de site , daar staat ook het telefoonnummer van de winkel. Je zou ze morgen even kunnen bellen voor die informatie dan weet je het helemaal zeker :-)
Succes !
Ja verkopen ze, van babykleding tpt volwassenenkleding. De winkel is ergens achterin, onder het La Place Restaurant.

Toegevoegd na 1 minuut:
tpt = tot :$