Wij als kringloop proberen zo min mogelijk weg te gooien.
Alles wat naar de afvalverbranding gaat kost geld.
Daarvoor betalen we 100,00 euro per ton.
Maar als kringloop ontkom je niet aan afval.
Maar wat de ene mens afval is is voor de ander goud.

Alle houtafval wat wij weggooien wordt weer gerecycled,want er wordt spaanplaat van gemaakt.

Ijzer brengt geld op.
Van alle apparaten worden de snoeren afgeknipt,en ook de stekkers,zo brengt de kale kabel meer geld op.

Koper en andere metalen houden we apart.

Computers,de kasten worden helemaal gedemonteerd.
Printplaten,,processors,zelfs de harde schijf demonteren wij.

Een oud kasje wat er niet uit ziet,kan voor een liefhebber of kenner waarde hebben.

Maar als je 20 jaar in het vak zit,,dan weet je wat je verkopen kunt.
Eigenlijk is alles te verkopen.
Als je maar tijd,ruimte ,en de juiste klant hebt.

Dit alles doen we ,met vaste krachten,maar met nog meer vrijwilliggers.
Anders zou het niet uit kunnen.