Wat krijg je als je een witte en een zwarte zwaan kruist? (ja haha een bruine..nee serieus..waarom hebben we dat nog niet geprobeerd?)

(neeeee ook geen grijze!!!)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Het krijgt de genen van of de vader of de moeder. Kortom de kinderen worden zwart of wit. Geen meng kleur geen half wit of half zwarte of gestreepte zwanen. Erg saai maar simpel ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Witte zwanen en zwarte zwanen zijn verschillende soorten
en die houden zich liever bij hun eigen soort.
Ze leefden ook van oorsprong in verschillende geografische gebieden.
Ze zouden jongen kunnen krijgen, maar de jongen kunnen zich niet voortplanten.
Als een witte en een zwarte zwaan zich zouden voortplanten, zullen ze of een wit, of een zwart jong krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is wel geprobeerd maar het word of het een of het ander.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Witte zwanen horen thuis in ons en veel andere landen in europa. Zwarte zwanen komen uit Australie waar het zomer is als het hier winter is. Al weer jaren geleden ontsnapten zwarte zwanen en vluchten naar o.a. richting Zeeland. Aanvankelijk dacht men dat ze hier geen jonge zouden krijgen doordat ze in hun thuisland een ander jaargetijde gewend waren, echter de natuur lostte dat probleem op en nu krijgen de zwarte zwanen ook hier jongen!!! De twee soorten zitten echter zo ver van elkaar, dat ze wellicht nooit met elkaar zullen kruisen. Maar met de natuur weet je het nooit zeker!

Toegevoegd op 17-05-2009 00:05:26
Waar ze in het wild voorkomen is het nog nooit waargenomen, maar zet je een witte en een zwarte bij elkaar in een hok dan is er geen keus. Misschien dat het dan wel eens lukt?