Ik denk dat je dan eerst dood moet gaan om dat kunnen tebeantwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
er is leven na de dood, na de dood , NA DE DOOD, na de dood. ja er is leven eris leven na de dood. leuk nummer of niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Taaltechnisch in ieder geval niet, omdat het ene begrip het andere uitsluit. Of er 'iets' is na de dood is een geheel andere filosofische kwestie. Biologisch gezien is er echter geen reden om aan te nemen dat zoiets bestaat. Religieus gezien uiteraard wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dood de; m en v levenloosheid.

Niet dus. Anders zou je leven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk. Er is zelfs leven in de dood (allerlei chemische processen, en beestjes) en de bouwstoffen waar je uit hebt bestaan zullen ongetwijfeld wel weer een mooi plekje vinden ergens.