Wat deden de Topgebruikers met meer dan 1000 punten een maand geleden? Waren ze toen ergens anders aan verslaafd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik doe al vanaf februari mee. Daarvoor gaf ik mijn gezin meer aandacht en was mijn huis niet zo vies ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Daar kan een Topgebruiker (klinkt erger dan het is) het beste antwoord op geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen dronk ik nog heel veel koffie... En was ik bezig met verhuizen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik deed ongeveer vanaf het begin al mee (februari) en was toen één van de meest actieve gebruikers, nu wat afgezakt. Maar toen maakte ik mijn huiswerk enzo nog..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, hoezo?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
"Mama, hoe lang is Papa nu al dood?"

"Nee Jan, Papa heeft in februari GoeieVraag ontdekt"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
oeps, ik mag hopen dat je een grap maakt. :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb in het begin (mrt) hier eens gevraagd of deze site ook verslavend werkt, de antwoorden waren massaal en eensluidend; JA
mijn antwoord op deze vraag pakt het allemaal samen, maar dan wel met een vette knipoog.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha arm kind haha!
Leuk gebracht
Ik zit nu bijna aan de 1000 punten , leuk voor mijn ego, maar nog veel leuker voor mij zelf.( maar is dat niet het zelfde?) Ik ben hier aan begonnen omdat ik op mijn laptop, die ik pas 3 maanden heb,geen letter kon vinden. Met het zweet op mijn hoofd had ik een half uur nodig om een paar zinnen te vormen. Met een vinger. dat zijn er nu al twee. En ik kan inmiddels al redelijk vlot een antwoord geven.Alleen met de taalfouten gaat het nog al eens mis, maar wel al beter. Dat was reden een. De belangrijkste reden is mijn verleden, ik ben natuurhovenier, vandaar mijn tuinkennis, ik ben creatief, geef rondeidingen, lezingenen, spirituele sessie's. Heb les gegeven en veel geschreven ,vooral korte verhalen. Ik ben vreselijk eigenwijs en denk het vaak beter te weten. Ik heb een geheel eigen mening over veel zaken. Geen een enkel antwoord heb ik ooit opgezocht alles komt uit eigen ervaring. Ik zit gauw op de kast en wil daarom nogwel eens scherp antwoord geven ,sorry voor diegene die ik mischien gekwetst heb. Ik ben geen mod. zoals sommige denken. Twee jaar geleden ging ik met pensioen en daar zat ik met al mijn vergaarde kennis, En toen kwam uit het niets GOEI VRAAG Daar kan ik nu mijn ei kwijt. En erg veel leren van iemand anders zijn mening. En daardoor sta ik nog steeds op scherp. Op een van mijn vragen vraag had ik 31 antwoorden, dat doet een mens goed.Groeten eddijst.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goed bezig!
Toen was ik aan het afstuderen. Ook een soort verslaving, 13 uur per dag bezig maar wel gehaald :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben per 1 maart iets minder gaan werken. Dit omdat ik wat meer "vrije" tijd wilde hebben om wat achterstallig kluswerk in huis en tuin te gaan doen. Maar helaas........ kwam per ongeluk met goeievraag in aanraking.