dit is alleen de BIC pen, tja een ander merk schrijft meer of mnder meters ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan moet de vraag duidelijker zijn. Het is een prima antwoord in mijn ogen.

Andere antwoorden (5)

ligt aan de grote van de vulling
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb laatst een setje reclamepennen gehad die die 10 meter lijn nog niet haalden, het zal dus wel erg variabel zijn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1km, heb het net geprobeerd!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een pen kun je net als via mijn toetsenbord makkelijk duizend miljard kilometer schrijven.

Let op: "duizend miljard kilometer".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat je hier wel een eindje mee kunt komen...