Zijn aanhangers van het ietsisme mensen zonder grote filosofische belangstelling?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (3)

jawel namelijk de grote filosofische belangstelling in iets wat lijkt op in over iets filosoferen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk niet dat je dat kan zeggen. Ietsisme komt juist uit het nadenken over het leven. Ietsisten zijn mensen die niet in een traditionele god geloven maar wel dat er "iets" is. Dit laat wel zien dat ze er over nagedacht hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat mensen die in 'ietsisme' willen blijven hangen geen filosofische belangstelling (meer) hebben. Want filosofen gaan door tot ze voor zichzelf een antwoord hebben gevonden.