dit is geen vraag, wat het wel is weet ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel juist!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt onder andere van de kleur wijn af, van de droogte, en het wel of niet hebben van bubbeltjes.

En het belangrijkste wat bij wijn vaak wordt vergeten... de smaak van de drinker. Als je wijn lekker vind uit een bierglas... wie houdt je tegen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
centimeter of 7 gok ik op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@ die manke.. je slaat de planke en beetje mis he? Je geeft aan dat het glas afhankelijk is van de wijn die erin moet, terwijl de vraag is wat de *gemiddelde* diameter is.

Maar zelf kan ik de vraag ook niet beantwoorden..