Hoe kan je zoveel mogelijk kennis tot je nemen, in een zo kort mogelijke tijd?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Door middel van een hersentransplantatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Is voor iedereen anders, de een leest een boek en kent hem, de ander hoeft hem niet te lezen maar maakt een denkbeeldige foto, nog meer mensen lezen 1 boek honderden keren, en proberen daarna aan anderen uit te leggen dat hun boek HET boek is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In korte tijd kun je alleen maar 'stampen'. Het nadeel daarvan is dat de kennis alleen maar in het kortetermijngeheugen wordt opgeslagen en na verloop van tijd wegsijpelt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En welk belang heb je erbij om zo veel mogelijk in een zo kort mogelijke tijd aan kennis te vergaren?

Niet (alles) zo veel weten, maar wel weten waar je het zoeken moet is misschien een betere optie.

Of van heel veel net genoeg weten om mee te kunnen communiseren met anderen.