Op deze vraag is geen standaard antwoord mogelijk. Het hangt af van de kruidlading, de loop, de kogel en de luchtdichtheid. Al met al erg veel variabelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitgaande van een .32 kaliber pistool met een 7,5 centimeter loop, zo ongeveer 2 kilometer.
Hier de wiskundige formules:
AWM
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, ik heb heel gemakzuchtig het voorbeeld uit het boek overgenomen. Kan je niet helpen, sorry. Misschien een andere lezer?