waarom mag je niet alles meer vragen?

Mijn vragen worden verwijderd

mijn vragen worden verwijderd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Dat mag wel, als het binnen de richtlijnen valt en als het geen exacte herhaling is van een eerdere vraag...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Omdat het een Goeie (goede) vraag moet zijn: goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je bedoeld op deze website. Dat is vrij simpel wij willen de kwaliteit hooghouden. Als wij geen moderatie toepassen dan krijgen we een heleboel vulgaire en onzinnige vragen binnen. Bovendien staat de site vol met vragen die meerdere malen zouden zijn beantwoord. Je wilt niet weten hoe vaak ik de vraag hoe heet het uiteinde van een veter heb moeten verwijderen ;-)

Toegevoegd op 04-06-2009 18:15:15
Ik wil je toch ook nog even verwijzen naar de richtlijnen http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen hier staat in waar een vraag aan moet voldoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Anne, je neemt, waarschijnlijk terecht aan dat de vraagsteller dat bedoelt, maar de vraag die ik daarover stelde in de reactie op deze vraag is niet beantwoord. Ben je het met me eens dat het dan wellicht onwenselijk is om al antwoord te geven op de vraag?
AWM
14 jaar geleden
Hoe heette dat uiteinde ook al weer?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Aglet, of veterstift
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of een nestel ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
of een endeldarm
Je zoekt telkens weer de grens op, dus ga je er wat eerder overheen dan diegene die dat niet doen.
Leer er van of stop met deze site.
Of hou de eer aan je eigen en pas je aan, je bent slim genoeg om te weten wat ik bedoel.
Soms gooi je, je eigen frustratie met bakken over ons heen, probeer dat te doseren.
En laat je niet te veel gaan in je eigen tekst, optijd de rem er op. Je kan het!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi gezegd en helemaal mee eens ED...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(+1) al zoek ik soms ook die grens weleens op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit eerder gebeurd, Pikkebaas!
Ben zeer verbaasd waarom?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zoek die grens zeker niet bewust op, maar weet wel dat sommige vragen op de grens van de regels zitten of er over heen. Dan snap ik soms niet waarom mijn vraag wel wordt verwijderd en al die gekke puzzelvragen niet.
Je hebt hier nooit 'alles' mogen vragen. Er zijn regels. Via de knop 'help' bovenaan kun je de richtlijnen vinden.

Overigens verbaast het me niet echt dat een vraag die wel verdacht veel leek op een oproep tot een 'volksopstand' is verwijderd. Ook wat mij betreft valt zo'n vraag onder het kopje 'respect' in de richtlijnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op je eigen website geef je aan dat berichten (kunnen) worden gemodereerd.
Jij houdt er dus bepaalde regels op na waaraan mensen zich dienen te houden, goede zaak.

Hetzelfde geldt voor deze site.

Neem dus eens rustig de tijd de richtlijnen door te nemen en als je daar dan naar handelt, zul je zien dat je heel veel kunt vragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft hier nog nooit gemogen. De ene community/forum is wel strenger dan de andere (uiteraard).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk heb je hierboven al zo'n beetje alle juiste antwoorden gelezen, wil er alleen aan toevoegen dat vragen over God en verschillende godsdiensten hier niet echt gewenst zijn.

Toegevoegd op 04-06-2009 19:39:54
Aan de andere kant, als het je niet bevalt kun je er ook mee stoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen over god(en) en verschillende godsdensten zijn helemaal geen probleem, al zijn er ongetwijfeld mensen die zich ergeren aan iedere vraag in die categorie. Wat eerder 'ongewenst' is (of beter gezegd, waar je kritiek op kunt verwachten) zijn vragen/antwoorden waarin de poster zijn specifieke levensbeschouwing presenteert als universeel geldig, met regels waar ook mensen met andere levensbeschouwingen zich aan moeten houden. Of argumentatie bij algemene vragen die gebaseerd is op een bepaalde levensbeschouwing, weer omdat de poster dan ten onrechte ervan uitgaat dat argumentatie vanuit zijn levensbeschouwing geldig zou moeten zijn voor iedereen.
Tja, dat mag niet. Dat is verboden.
Als je een lief hebt is het verboden
Om een ander graag te zien!