Wat doe je wanneer je nog maar een uur hebt om 4 hoofdstukken van economie te leren?

Het was te veel, dus ik had geen overzicht meer. Ik vond mezelf zielig en heb het dus erg uitgesteld.... Morgen ochtend vroeg heb ik me SE al. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Bel iemand van school die vast wel een samenvatting heeft gemaakt, beloof hem of haar een enorme zak drop en vraag of de samenvatting gemaild kan worden. Dat beperkt in elk geval al de tekst die je moet lezen. En dan...nog een uurtje of 3 studeren, lekker gaan slapen en morgen maar zien wat ervan komt. (En hoop dat je je les geleerd hebt! Oeps, dat was de juf in mij...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

morgen spijbelen en op je gemakje doornemen, later inhalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Serieus? Dat is erger dan het uitstellen zelf!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
serieus ja, je kan best wat school missen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En je kan ook best wat werk missen. Toch is het om mysterieuze redenen niet geaccepteerd om zomaar te spjbelen van je werk. Scholieren moeten leren dat ze verantwoordelijkheden hebben, en dat ze hun fouten niet zomaar op moeten lossen door een dagje te spijbelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor werk kies je, school word je toe gewongen. scholieren moeten een diploma halen, hoe ze dat doen mogen wmb helemaal zelf weten. het ontlopen van verantwoordelijkheid is trouwens een hardnekkige eigenschap van veel mensen die netjes hebben gestudeerd... ik weet niet of de IRT affairre en de bouwfraude je iets zegt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is wel een goed argument.. +
MAAR.. het ligt eraan of je het in mag halen en of je vaak skipt, anders moet je een meisje uit je klas ofzo het laten schrijven!
Maak ook een foto van de handtekening van je ouders+handschrift! ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Gedwongen'? Scholieren *mogen* naar school, zal je bedoelen. De werkende mens heeft veel meer verplichtingen. Als overigens het ontlopen van verantwoordelijkheid een hardnekkige eigenschap is van 'veel' mensen die gestudeerd hebben, is dat reden te meer om dat niet scholieren al aan te leren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat dit een antwoord is waar de vragensteller op zit te wachten. -1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@susy Q tot je 16de heb je gewoon leerplicht, dus je word wel degenlijk gewongen, dat het hier kan en in sommige 3de wereld landen niet is heel iets anders. je 2de punt gaat helaas niet op, scholen zijn niet in staat jouw of mijn morele voorkeur er bij kinderen in te rammen dat rammen gaat uitsluitend op het nivo van wiskundige stellingen en die der en das. het einge plichtsgevoel dat word aangewakkerd is op tijd komen. gek genoege komen mensen die de boel op latere leeftijd oplichten vaak gewoon op tijd op hun werk.
Computer uitzetten en snel nog even alles langslezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed doorlezen, overschrijven of typen werk ook heel goed.
alleen ik weet niet of dat lukt in een uurtje.

Toegevoegd na 16 seconden:
maar als je een keertje wel tijd hebt, is het een hele goeie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leer wat je dat moeilijk vindt om te leren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leer 1 hoofdstuk goed.

De rest moet je nog maar herinneren van de lessen, en zo niet dan gok je een antwoord.
14 jaar geleden
Dan toch maar een paar uurtjes later naar bed.
En de belangrijkste dingen gewoon met de pen op papier zetten.
Zeker weten dat je morgen dan nog wat onthouden hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens. Niet te laat want je moet wel een goede nachtrust hebben. +1
kerndingen op papier zetten en deze tot in de treuren herhalen, ook nog morgen op weg naar school, tot in de treuren! sta een uurtje eerder op en ga er voor!

zorg wel dat je een goed ontbijt achter de kiezen hebt om goed te kunnen concentreren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Accepteren dat je een vette onvoldoende gaat krijgen?