Wat moet ik doen als ik fultime werk heb als expeditie medewerker en een opleiding maatschapelijk werker wil volgen?

hallo allemaal. Ik ben opzoek naar een opleiding maatschappelijk werker of MBO Sociaal Dienstverlener, waarbij ik gewoon kan blijven werken om mijn opleiding te kunnen betalen. Nou heb ik rond gekeken op internet maar bij de meeste opleidingen moet je stage lopen. Dit is voor mij niet mogelijk omdat ik werk heb. Kan iemand mij hierbij helpen. Alvast bedank voor de moeite

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je ook bij het NCOI geïnformeerd?
De opleider voor werkend Nederland.

Het beste antwoord

Zorg dat je een leerplek vindt, waarmee je als leerling al lerende je opleiding doorgaat.. Je verdiend dan een leerlingenloon en gaat tegelijkertijd naar school (bijv. 1 dag in de week). Als je geluk hebt betaald je leerwerkplek je opleiding ook nog!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

avondschool
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volg eerst het theorie gedeelte en probeer dan een betaalde stage of werk/leerplek te vinden.