Bestaan er nog traditionele VMBO´s waar de leraar nog voor de klas staat en het nieuwe leren nog niet zijn intrede heeft gedaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De school waar ik op zat, waren ze nog niet zo van het nieuwe leren, en die had ook een VMBO-afdeling. Dus ja ze bestaan nog.
Sterker nog volgens mij hebben weinig scholen het nieuwe leren. Als je echter de 2e fase bedoelt: Die is op elke school, dat is namelijk soort van verplicht. Er zijn echter scholen die leerlingen vrijer laten dan andere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou, ja denk ik, want mijn dochter zit op het VMBO en heeft leraren, zegt ze (ik geloof haar), die haar dingen vertellen en zo. En huiswerk geven – tot haar spijt. Ze heeft zich nooit uitgesproken over waar die leraren precies staan, maar vóór de klas lijkt me niet een onlogische plek. Om te staan voor leraren, dus.
‘Nieuw leren’ weet ik niet, maar het Nieuwe Denken is nooit veel verder gekomen dan de helft van Solidee. Dankzij heer Ollie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op welke school zit je dochter? En is het onderwijs daarn traditioneel of modern
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Montessori, te Leeuwarden. Maar niet al te strikt in de leer.