zijn er ook online sito-toetsen ?

het lijkt mij wel eens leuk om te testen wat ik zelf nog weet van de basis school.

ik zoek een online toets waar je niet eerst al je gegevens moet invullen,. ik wil meteen kunnen beginnen.
en ook meteen de uitslag kunnen zien als ik klaar ben.

is er zo`n site ?

14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou zoeken op citotoets. Dan gaat het vast al iets beter :)
rebecca
14 jaar geleden
ja je hebt gelijk heleentje .stom van me :)

Het beste antwoord

Ja hoor, diverse websites, waar je een cito toets kunt oefenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik vindt deze..maar dan moet je je registreren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en dan maar oefenen +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
school is al zóóó lang geleden.....toen was er geen cito-toets volgens mij..
Via de officiële cito site zijn er diverse cito toetsen van de afgelopen jaren te bestellen.

Leuker nog, de cito-toets die je zelf hebt gemaakt kun je opvragen om te checken of je alles nog weet.
Deze moet je dan wel bestellen en thuis laten bezorgen, maar dat is wel een leuke herinnering.

Zie onderstaand de site.