Wat is het meest winstgevende pompstation in Nederland?

Ik heb de laatste tijd best wat kilometers gemaakt in Nederland, en het valt mij op dat shell bijna altijd de beste plekjes heeft. Wat is nou het meest winstgevende pompstation in Nederland?

Toegevoegd na 20 minuten:
Dat shell het meest winstgevende is, is duidelijk. Maar wat is dan de beste spot in Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.5K

Het beste antwoord

Je zou op internet kunnen proberen te achterhalen welke stations bij de aanbestedingen (veiling) op de autosnelwegen het meest gekost hebben. Ik neem aan dat de keuze bij de inschrijvingen toendertijd bepaald zijn door factoren als lokatie, prestige, neveninkomsten in de shops en omzet in liters.
Voor zover ik me kan herinneren scoorde de locatie op de A9 bij Amstelveen zeer hoog (ik dacht toen BP, nu Shell), maar rond Almere op de A1 zal ook goed scoren.

Kan de gegevens van de veiling / aanbesteding / inschrijving op de tankstations op de autosnelwegen zo snel niet terug vinden. maar ze moeten er wel zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De meest winstgevende zal Shell zijn, dat bedrijf behoort al jaren tot de top 5 van grootste bedrijven ter wereld.

Maar of het de beste is, weet ik nog niet zo zeker. 2 maanden geleden zijn de pompstations van Total uitgeroepen tot de beste van Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shell en diens dochterbedrijven zoals tankS en witte pompen.