Wat kost meer geld? rijbewijs+lessen voor snor of gewoon scooter? en wat denken jullie dat het slimste is om voor te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Antwoorden (3)

Voor zowel snorscooter als de normale scooter heb je rijbewijs AM nodig. Om dat rijbewijs te kunnen halen moet je een theorietoets en een praktijktoets afleggen. Toets is voor snor- en normale scooter gelijk. Je zult dus ook dezelfde kosten moeten maken. Maakt dus niks uit.

Toegevoegd na 47 seconden:
Zodra je rijbewijs Am hebt behaald, mag je op zowel de snorscooter als de normale scooter rijden.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
jc54
13 jaar geleden
Dan is de normale scooter van zijn troon gestoten de laatste jaren. Bij mijn weten valt hij nog steeds onder de motorvoertuigen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Jij bedoelt de motorscooter. Daar heb je rijbewijs A voor nodig. Denk echter niet dat de vragensteller doelde op een motorscooter. Zijn vraag gaat naar mijn idee over snorscooter versus bromscooter.
Voor de normale scooter, zoals ik hem al zo'n 50 jaar ken, heb je een motorrijbewijs nodig. Hiervoor moet je eerst 18 zijn. Rijbewijs A.
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk fout straks ergens een plus. Sorry
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit welk ei kom jij??
Zie het antwoord van AlphaLimaSierra over de kosten!
Maar wat het slimste is vraag je..
Ligt eraan!
Wat wil je.. Heb je vaak haast? Wil je snel ergens kunnen zijn? Of moet je veel lange afstanden afleggen? Dan zou ik voor de brom gaan.. Bedenk wel dat je dan altijd een helm op moet, dus je kunt nooit je haar leuk doen van tevoren, je moet dus altijd gel of een pet meenemen, of een borstel en een spiegel..
Een snor is gewoon veel makkelijker, maar wel iets langzamer ja..